Doradztwo marketingowe

Konsultanci naszej firmy to profesjonaliści, wywodzący się z nurtu myśli marketingowej. W przeszłości wszyscy z nich rozpoczynali swoje kariery zawodowe właśnie w tym obszarze, kończąc je na stanowiskach menedżerskich odpowiedzialnych za zarządzanie całymi departamentami marketingu, w dużych korporacjach. Decydując się na współpracę z firmą PRESTIGE, w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej, macie Państwo dostęp do wielu doświadczonych ekspertów, będących zatrudnionych w naszej firmie.

W ramach doradztwa marketingowego proponujemy:

  1. analizę marketingową – diagnozowanie czynników zewnętrznych (rynkowych) oraz wewnętrznych, mających kluczowy wpływ na rozwój przedsiębiorstwa, m.in. diagnozowanie tendencji rynkowych, identyfikowanie szans i zagrożeń oraz mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa, według standardów analizy SWOT, analizowanie najpoważniejszych ryzyk biznesowych, diagnozowanie zachowań i potrzeb klientów, analizowanie mocnych i słabych stron konkurencji, badanie preferencji dostawców,
  2. opracowanie strategii marketingowej w oparciu o metodologię Strategicznej Karty Wyników (BSC) – m.in. definiowanie marketingowych celów strategicznych na tzw. mapie strategii, tworzenie systemów pomiaru realizacji strategii marketingowej (MKPI), definiowanie najważniejszych działań i projektów marketingowych,
  3. realizację strategii marketingowej – wykonywanie wszystkich działań w zakresie marketingu, wynikających z opracowanej strategii marketingowej. W szczególności zapewniamy kompleksową realizację działań w zakresie:
    1. badań i analiz marketingowych  – m.in. realizację badań satysfakcji klientów, badań popytu, badań możliwości przejmowania klientów konkurencji, badań preferencji klientów, badań wizerunku, badań aktywności konkurencji, badań efektywności pracy przedstawicieli handlowych,
    2. marketingu elektronicznego – m.in. tworzenie / modernizowanie stron www, tworzenie / modernizowanie profili w mediach społecznościowych, zarządzanie postami / wpisami na stronach www i w mediach społecznościowych, przeprowadzanie kampanii mailowych,
    3. projektowania materiałów reklamowych – m.in. opracowywanie projektów folderów, ulotek, prospektów reklamowych, tworzenie prezentacji i ofert handlowych,
    4. kampanii promocyjnych i wizerunkowych – m.in. opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych, przeprowadzanie kampanii wizerunkowych, działania w zakresie trade marketingu,
    5. programów i konkursów lojalnościowych – m.in. opracowywanie koncepcji i przeprowadzanie programów lojalnościowych dla klientów B2B i B2C, organizowanie konkursów wewnętrznych w zakresie zbierania pomysłów pracowniczych.