Dążąc do zapewniania naszym klientom jak najbardziej wymiernych korzyści, wynikających ze współpracy z firmą PRESTIGE, uruchomiliśmy usługę polegającą na pozyskiwaniu na Ich rzecz nowych klientów i partnerów do współpracy – pozyskiwanie leadów.
W ramach obszaru pozyskiwania klientów proponujemy:
- definiowanie kryteriów wyszukiwania nowych klientów – m.in. określanie docelowych branż, lokalizacji geograficznych, wielkości klientów,
- diagnozowanie celów sprzedażowych (pozyskiwanie leadów) – m.in. opracowywanie baz klientów, w ramach branż docelowych, wstępne diagnozowanie zainteresowania klientów usługami lub produktami naszych partnerów biznesowych,
- umawianie i przeprowadzanie spotkań handlowych – m.in. telefoniczne umawianie spotkań handlowych, przeprowadzanie tzw. „pierwszych spotkań handlowych” w imieniu naszych partnerów biznesowych,
- monitoring efektywności działań handlowych – m.in. monitorowanie skuteczności odbywanych spotkań handlowych, kontrolowanie jakości prowadzonych rozmów handlowych przez Przedstawicieli Handlowych, oceny profesjonalizmu pracy Przedstawicieli Handlowych.
