Tomasz Kostka
Swoją karierę menedżerską rozpoczął w 2002 roku, w firmie Impel Security Polska, gdzie zajmował się realizacją działań w zakresie badań marketingowych. W latach 2004 – 2007 pełnił funkcję Dyrektora ds. Strategii Grupy Impel, gdzie w praktyce biznesowej wykorzystywał zaawansowane narzędzia zarządzania strategicznego takie, jak Strategiczna Karta Wyników (BSC), współpracując na zasadach projektowych z międzynarodową firmą consultingową CapGemini.
Od września 2007 do sierpnia 2014 roku pełnił funkcję Pełnomocnika Prezesa Zarządu Grupy Impel ds. Strategii, zajmując się wyznaczaniem strategicznych kierunków rozwoju Korporacji oraz poszczególnych Jednostek Biznesowych i Linii Produktowych wchodzących w skład Grupy. Od stycznia 2015 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy Prestige Sp. z o.o.
Ekspert w dziedzinie tworzenia i wdrażania strategii przy wykorzystaniu Strategicznej Karty Wyników (BSC) – do chwili obecnej zrealizował ponad 200 projektów w tym zakresie z różnych branż – usługi (m.in. Grupa Impel, Polski Związek Motorowy, MPK Częstochowa), produkcja (m.in Wago Elwag, Mamut, Pafal – Grupa Apator, Cast), finanse (m.in. Europejski Fundusz Leasingowy), energetyka (m.in Grupa Elektrotim, Sonel), dystrybucja (m.in. Etoll, Ice-Full), farmacja (m.in PGF Urtica, Hasco, Dolnośląska Grupa Apteczna), budownictwo (m.in. Vantage Development, Ziajka), IT (m.in. Grupa AB, Impel IT, Iteger), rolnictwo (m.in. John Deere Polska, KWS).
Paweł Jóźwiak
Ekspert w zakresie finansów i kontrolingu, w tym rachunku kosztów działań (Activity Based Costing). Specjalista w zakresie zarządzania zmianą oraz wdrażania systemów motywacyjnych, opartych na modelu zarządzania wartością firmy EVA (Economic Value Added). Brał udział w dużych projektach restrukturyzacyjnych oraz akwizycyjnych. Przeprowadza szkolenia w zakresie rachunkowości zarządczej. Jest autorem publikacji w fachowym wydawnictwie „Controlling”. Był zatrudniony w firmach produkcyjnych, usługowych, firmie zarządzającej nieruchomościami oraz banku i firmie leasingowej – współpracował między innymi z Grupą Impel, BRE Bank S.A. oraz BMT Leasing S.A. Uczestniczył w kilku projektach budowania spółki od poziomu biznesplanu do jej zarejestrowania i pełnego rozwoju, w tym np. spółki świadczącej usługi handlingowe w Porcie Lotniczym w Warszawie.
Ukończył studia podyplomowe na kilku kierunkach, uczestniczył w wielu szkoleniach i kongresach tematycznych, a w tym:
- Podyplomowe Studium Finansów – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
- Podyplomowe Studium Konsultingu – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
- Akademia Kontrolingu – ODiTK w Gdańsku,
- Podyplomowe Studium Zarządzania Spółkami – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
- Podyplomowe Studium Zarządzania Wartością Firmy – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
- IV International Kaizen Congress – Kaizen Institute,
- Zintegrowane systemy zarzadzania ISO AQAP – Dekra Polska,
Obecnie Pan Paweł znajduje się w trakcie procesu certyfikacji ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
Anna Mikulaniec
Doświadczony coach, trener i konsultant biznesu, wieloletni menedżer i wykładowca akademicki – ekspert w dziedzinie HR (Zarządzania Zasobami Ludzkimi). Przeszła całą ścieżkę zawodową, od Specjalisty do Członka Zarządu, pracując w dużych korporacjach (ponad 20 lat doświadczenia). Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów rozwojowych dla kadr średniego i wyższego szczebla w zakresie zarządzania, sprzedaży, wdrażania zmian, technik twórczego rozwiązywania problemów.
Zrealizowała wiele projektów szkoleniowych, konsultingowych z zakresu PR i HR dla przedsiębiorstw różnych branż. Współpracowała między innymi z takimi firmami jak Deutsche Bank, Europejski Fundusz Leasingowy, Bank Zachodni WBK, Unit 4 Polska, Schneider Electric, Grupa Work Service, SteriPack Medical Poland, Whirlpool, Eko Holding, Casus Finanse, TellForceOne, Elektrociepłownia Rzeszów.
Wieloletni wykładowca. Pracuje w superwizji grupowej i indywidualnej.
W swojej bogatej karierze zawodowej zrealizowała:
- liczne projekty w obszarze HR: standaryzacja procesów HR, budowa modeli kompetencyjnych, budowa Systemów Ocen Pracowniczych, zarządzanie polityką szkoleniową, wartościowanie pracy, budowa i wdrażanie projektów Satysfakcji z Pracy, badanie kultury organizacyjnej, budowa i wdrażanie projektów Hight Potential, budowa systemów motywacyjnych,
- ponad 200 projektów typu Assessment Center,
- ponad 350 projektów rekrutacyjnych,
- ponad 650 zrealizowanych programów szkoleniowych, głównie zarządzanie, negocjacje, rozwiązywanie problemów, wdrażanie zmiany,
- 5500 wypracowanych godzin jako coach, łączenie wielu metod pracy nad zmianą
Wykształcenie
- Mgr filologii polskiej
- Certyfikat ukończenia kursu Kontakt w sytuacji pomagania, Laboratorium Psychoedukacji – 1997
- Certyfikat trenera biznesu (Szkoła Trenerów Biznesu TROP, Warszawa, dwuletnie studium) – 1997-1998
- Dyplom ARG Poznań, Podyplomowe Studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi – 1998-1999
- Certyfikat asesora Ośrodka Doradczo-Szkoleniowego Transmisja – 2003
- Certyfikat coacha biznesu Szkoły Coachingu Relacyjnego Transmisja – 2004
- Certyfikat uprawniający do badań profilu zawodowego metodą Thomasa – 2005
- Certyfikat coacha biznesu Szkoły Coachingu, Mentoringu, Doradztwa TROP, Warszawa – 2005-2006
- Certyfikat coacha biznesu Szkoły Coachingu Moderator – 2007-2008
- Certyfikat Ośrodka Edukacji Psychologicznej w zakresie pomocy terapeutycznej w ujęciu gestalt – 2007 – 2010
- Certyfikat Szkoły Ustawień Organizacyjnych (projekt polsko-niemiecki Marii Gudrich i Pracowni Plus) – 2011-2012
- Certyfikat Coacha ICF – 2013
- W trakcie kursów: Praca systemowa z rodziną –projekt polsko-niemiecki Pracowni Plus jw.(2-letni,zakończenie w kwietniu 2014), Somatic Experiencing (3 letni, zakończenie w 2017 r.)
Jacek Pasternak
Ekspert w dziedzinie strategii marketingowych przedsiębiorstw oraz działań związanych z marketingiem partnerskim, tworzeniem i wdrażaniem strategii relacyjnych, wdrażaniem innowacyjnych programów lojalnościowych i relacyjnych na rynku B2B i B2C.
Związany z marketingiem od blisko dwudziestu lat, zarządzał tym obszarem w dużych grupach kapitałowych o międzynarodowym zasięgu. Uczestniczył zarówno w intensywnym rozwoju tych firm, jak i w procesach restrukturyzacyjnych, prowadzonych w okresach recesji. To zaowocowało pragmatycznym podejściem do funkcji marketingu w przedsiębiorstwie. Jego doświadczenie doradcze i outsourcingowe sięga roku 2006, kiedy to podjął się realizacji dużych projektów consultingowych oraz, na zasadzie outsourcera, prowadził złożone projekty marketingowe z uwzględnieniem procesów badawczych, analitycznych, planistycznych, promocyjnych
oraz związanych ze wsparciem sprzedaży, a także budowaniem wartości firmy. Dodatkowo aktywnie uczestniczył w działaniach związanych z wdrażaniem filozofii marketingowego zarządzania firmą, takich jak Customer Relationship Management, Product Information Management, Marketing Information System.
Wieloletnie doświadczenie, oraz, przede wszystkim zorientowanie na działania marketingowe wspierające rozwój firmy, pozwoliło mu na opracowanie autorskiego systemu budowania relacji z otoczeniem rynkowym, które jest z sukcesem wdrażane w firmach będących liderami w swoich branżach, m.in.:
- Rawlplug SA – europejski lider w dziadzinie zamocowań
- Impel SA – lider usług outsourcingowych na rynku polskim
- Mactronic Sp. z o.o. sp.k. – wiodący, polski producent oświetlenia przenośnego








